Nabídka pozic
HR Specialist/Office Manager
Administrativa
Hlavní Město Praha
Práce na plný úvazek
Pracovní smlouva
Na dobu neurčitou
Vysokoškolské
Jsme personální agentura a agentura práce s 15ti letou historií zaměřená na vyhledávání a zaměstnávání obchodních zástupců a managerů farmaceutických společností. Hledáme do svého týmu novou kolegyni/kolegu na pozici HR Specialist/Office Manager. Pokud máte na této pozici zkušenosti, rádi Vás budeme podporovat v jejich rozvoji. Pokud zkušenosti prozatím nemáte, ale chtěli byste se profilovat do oblasti HR, rádi Vás vyškolíme.
Co Vás na této pozici čeká:
- péče o agenturní zaměstnance společnosti ( komunikace s nimi, docházka, vyúčtování nákladů, příprava pracovních smluv)
- příprava nástupních školení agenturních zaměstnanců
- administrativní a organizační podpora HR Consultantů, finančního oddělení a jednatelky společnosti
- práce s databází kandidátů a inzertními portály
- zajištění chodu kanceláře, vítání a uvádění hostů (kandidátů přicházejících na osobní pohovory do personální agentury, osobní setkání s agenturními zaměstnanci ....)
- telefonická komunikace s kandidáty, vyřizování telefonátů a pošty
- péče o prostředí kanceláře
- archivace dokumentů
Co Vám naše společnost může nabídnout:
- práci v přátelském menším kolektivu
- flexibilní společnost s osobním přístupem ke každému zaměstnanci
- stravenky v hodnotě 200 Kč/den, občerstvení na pracovišti
- 5 týdnů dovolené, 5 dní sick days
- příspěvek na dopravu
- telefon, PC
- Multisport kartu
- příjemné pracovní prostředí na Praze 5 - Malvazinky
- možnost osobního a profesního rozvoje
- setkávání se zajímavými lidmi z řad našich kandidátů a klientů
- pestrá pracovní náplň
- možnost dalšího kariérního růstu
Pro tuto pozici potřebujete:
- VŠ vzdělání - pozice je vhodná i pro absolventy se zájmem o HR problematiku, rádi Vás vše naučíme :-)
- praxe v administrativě nebo na recepci výhodou (praxe formou brigády při studiu hodnotíme také jako praxi)
- příjemné, reprezentativní vystupování
- uživatelská znalost práce s programy Word, Excel (znalost práce s jakoukoli databází výhodou)
- pečlivost, systematičnost, spolehlivost a zodpovědný přístup k práci, loajalita
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- chuť učit se nové věci a pracovat na svém rozvoji
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Podobné nabídky
Contract and Tender Specialist_1/2 úvazekHlavní Město PrahaPráce na plný úvazekDetail pozice