Personální agentura a agentura práce s dlouholetou tradicí | Volejte denně od 8.00 do 16.00 (+420) 733 538 089 | info@promercatory.cz

HR Specialist/Office Manager


Administrativa
Hlavní Město Praha
Práce na plný úvazek
Pracovní smlouva
Na dobu neurčitou
Vysokoškolské
Jsme personální agentura a agentura práce s 15ti letou historií zaměřená na vyhledávání a zaměstnávání obchodních zástupců a managerů farmaceutických společností. Hledáme do svého týmu novou kolegyni/kolegu na pozici HR Specialist/Office Manager. Pokud máte na této pozici zkušenosti, rádi Vás budeme podporovat v jejich rozvoji. Pokud zkušenosti prozatím nemáte, ale chtěli byste se profilovat do oblasti HR, rádi Vás vyškolíme.

Co Vás na této pozici čeká:

  • péče o agenturní zaměstnance společnosti ( komunikace s nimi, docházka, vyúčtování nákladů, příprava pracovních smluv)
  • příprava nástupních školení agenturních zaměstnanců
  • administrativní a organizační podpora HR Consultantů, finančního oddělení a jednatelky společnosti
  • práce s databází kandidátů a inzertními portály
  • zajištění chodu kanceláře, vítání a uvádění hostů (kandidátů přicházejících na osobní pohovory do personální agentury, osobní setkání s agenturními zaměstnanci ....)
  • telefonická komunikace s kandidáty, vyřizování telefonátů a pošty
  • péče o prostředí kanceláře
  • archivace dokumentů


Co Vám naše společnost může nabídnout:

  • práci v přátelském menším kolektivu
  • flexibilní společnost s osobním přístupem ke každému zaměstnanci
  • stravenky v hodnotě 200 Kč/den, občerstvení na pracovišti
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní sick days
  • příspěvek na dopravu
  • telefon, PC
  • Multisport kartu
  • příjemné pracovní prostředí na Praze 5 - Malvazinky
  • možnost osobního a profesního rozvoje
  • setkávání se zajímavými lidmi z řad našich kandidátů a klientů
  • pestrá pracovní náplň
  • možnost dalšího kariérního růstu


Pro tuto pozici potřebujete:

  • VŠ vzdělání - pozice je vhodná i pro absolventy se zájmem o HR problematiku, rádi Vás vše naučíme :-)
  • praxe v administrativě nebo na recepci výhodou (praxe formou brigády při studiu hodnotíme také jako praxi)
  • příjemné, reprezentativní vystupování
  • uživatelská znalost práce s programy Word, Excel (znalost práce s jakoukoli databází výhodou)
  • pečlivost, systematičnost, spolehlivost a zodpovědný přístup k práci, loajalita
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • chuť učit se nové věci a pracovat na svém rozvoji
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni

 

Podobné nabídky


Contract and Tender Specialist_1/2 úvazekHlavní Město PrahaPráce na plný úvazekDetail pozice