Job offers
Asistentka/Office Manager
Administrativa
Hlavní Město Praha
Full-time job
Employment contract
Na dobu neurčitou
Středoškolské
Významná mezinárodní originální farmaceutická společnost, která se zaměřuje na výzkum, výrobu a prodej originálních farmaceutických přípravků, hledá kandidáta/kandidátku na pozici Asistenta/ky - Office Managera/-ky.
Co Vás na pozici čeká:
- vedení recepce a zajištění chodu kanceláře v lokalitě Prahy 5 - Smíchov
- organizace firemních porad, školení, konferencí a služebních cest (objednávky letenek, hotelů atd.)
- příprava podkladů pro mzdy
- administrativní podpora managerů (včetně managerů cizinců) a dalších zaměstnanců společnosti (vedení diáře managerů, koordinace, plánování a kontrola termínů)
- evidence majetku, archivace dokumentů a firemních smluv a správa pojištění
- podpora týmu a řešení ad-hoc úkolů
Co na pozici požadujeme:
- minimálně ukončené středoškolské vzdělání
- minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici
- plynulá znalost ČJ, výborná znalost AJ
- dobrou znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint)
- velmi dobré organizační a koordinační schopnosti, systematičnost, spolehlivost, pečlivost
- schopnost dodržovat a hlídat termíny, zodpovědnost za svěřené projekty
- příjemné, pozitivní a vyzrálé vystupování
- schopnost týmové práce, flexibilita, chuť učit se nové věci a pracovat na sobě
Kromě zajímavé práce zaměstnavatel nabízí:
- motivující finanční ohodnocení a firemní benefity
- práci v dynamickém a úspěšném týmu
- profesní růst
- práci v přátelském kolektivu
- příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářích na Praze 5
- setkávání se zajímavými lidmi
- pestrou pracovní náplň