Personal agency with long tradition | Call daily from 8.00 to 16.00 (+420) 733 538 089 | info@promercatory.cz

Asistentka/Office Manager


Administrativa
Hlavní Město Praha
Full-time job
Employment contract
Na dobu neurčitou
Středoškolské
Významná mezinárodní originální farmaceutická společnost, která se zaměřuje na výzkum, výrobu a prodej originálních farmaceutických přípravků, hledá kandidáta/kandidátku na pozici Asistenta/ky - Office Managera/-ky.


Co Vás na pozici čeká:

  • vedení recepce a zajištění chodu kanceláře v lokalitě Prahy 5 - Smíchov
  • organizace firemních porad, školení, konferencí a služebních cest (objednávky letenek, hotelů atd.)
  • příprava podkladů pro mzdy
  • administrativní podpora managerů (včetně managerů cizinců) a dalších zaměstnanců společnosti (vedení diáře managerů, koordinace, plánování a kontrola termínů)
  • evidence majetku, archivace dokumentů a firemních smluv a správa pojištění
  • podpora týmu a řešení ad-hoc úkolů


Co na pozici požadujeme:

  • minimálně ukončené středoškolské vzdělání
  • minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici
  • plynulá znalost ČJ, výborná znalost AJ
  • dobrou znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint)
  • velmi dobré organizační a koordinační schopnosti, systematičnost, spolehlivost, pečlivost
  • schopnost dodržovat a hlídat termíny, zodpovědnost za svěřené projekty
  • příjemné, pozitivní a vyzrálé vystupování
  • schopnost týmové práce, flexibilita, chuť učit se nové věci a pracovat na sobě

Kromě zajímavé práce zaměstnavatel nabízí:

  • motivující finanční ohodnocení a firemní benefity
  • práci v dynamickém a úspěšném týmu
  • profesní růst
  • práci v přátelském kolektivu
  • příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářích na Praze 5
  • setkávání se zajímavými lidmi
  • pestrou pracovní náplň

Podobné nabídky


Contract and Tender Specialist_1/2 úvazekHlavní Město PrahaFull-time jobMore info
Logistics and Distribution SpecialistHlavní Město PrahaFull-time jobMore info