Job offers
Asistentka/Office Manager_zdravotnické zařízení
Administrativa
Beroun, Praha-západ
Full-time job
Employment contract
Na dobu neurčitou
Středoškolské
Pro významné zdravotnické zařízení v regionu Praha Západ a okolí, hledáme kandidáta/ku na pozici Asistenta/ky - Office Managera/-ky.
Co Vás na pozici čeká:
- administrativní podpora Generálního ředitele společnosti a dalších zaměstnanců zdravotnického zařízení (vedení diáře managerů, koordinace, plánování a kontrola termínů)
- organizace firemních porad, školení, konferencí a služebních cest (objednávky letenek, hotelů atd.)
- pestrá pracovní náplň
- komunikace se zdravotnickým personálem
- evidence majetku, archivace dokumentů a firemních smluv a správa pojištění
- podpora týmu a řešení ad-hoc úkolů
Co na pozici požadujeme:
- minimálně ukončené středoškolské vzdělání
- alespoň 3 roky praxe na obdobné pozici
- dobrou znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint)
- velmi dobré organizační a koordinační schopnosti, systematičnost, spolehlivost, pečlivost
- schopnost dodržovat a hlídat termíny, zodpovědnost za svěřené projekty
- příjemné, pozitivní a vyzrálé vystupování
- schopnost týmové práce, flexibilita, chuť učit se nové věci a pracovat na sobě
Kromě zajímavé práce zaměstnavatel nabízí:
- motivující finanční ohodnocení a firemní benefity (bazén, posilovna, firemní školka…)
- práci v dynamickém a úspěšném týmu
- profesní růst
- práci v přátelském kolektivu
- příjemné pracovní prostředí
- setkávání se zajímavými lidmi
- různorodou pracovní náplň