Job offers
Office manager
Administrativa
Hlavní Město Praha
Full-time job
Employment contract
Na dobu neurčitou
Středoškolské
Významná mezinárodní farmaceutická společnost se sídlem na Praze 5, hledá kandidáta/kandidátku na pozici Office Managera/-ky.
Co Vás na pozici čeká:
- organizace firemních porad, školení, konferencí a služebních cest (objednávky letenek, hotelů atd.)
- administrativní podpora managerů a dalších zaměstnanců společnosti (vedení diáře managerů, koordinace, plánování a kontrola termínů)
- evidence majetku, archivace dokumentů a firemních smluv a správa pojištění
- podpora týmu a řešení ad-hoc úkolů
- komunikace s centrálou v anglické jazyce
Co na pozici požadujeme:
- minimálně ukončené středoškolské vzdělání
- plynulá znalost ČJ, pokročilá znalost AJ
- dobrou znalost práce na PC (Word, Excel, Power Point)
- velmi dobré organizační a koordinační schopnosti, systematičnost, spolehlivost, pečlivostschopnost dodržovat a hlídat termíny, zodpovědnost za svěřené projekty
- příjemné, pozitivní a vyzrálé vystupování
- schopnost týmové práce, flexibilitu
- chuť učit se nové věci a pracovat na sobě
Kromě zajímavé práce zaměstnavatel nabízí:
- motivující finanční ohodnocení a firemní benefity - Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená - 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Účast na zahraničních konferencích
- zázemí mezinárodní společnosti s předním postavením na trhu v Evropě
- práci v dynamickém a úspěšném týmu
- profesní růst
- práci v přátelském kolektivu
- příjemné pracovní prostředí kanceláří na Praze 5
- setkávání se zajímavými lidmi
- pestrou pracovní náplň